"P2" GOZ URUNLERI


Yaz ve tatil derken yazma isini epey bosladim..Neyse ki mi desem yoksa ne yazik ki mi desem bilemedim :) Neticede artik bol bol gorusecegiz...
Bu uzun aranin ardindan youtubedaki kanalimda da pek yakinda paylasacagim Alman firmasi olan P2 ye buradan da bir goz atalim istedim.
Tekli farlarla basliyorum..
Oncelikle sunu belirtiyim,inanilmaz pigmentliler ve parmaginizi farlarin uzerinde gezdirdiginizde kadifeye dokunuyormussunuz gibi hissediyorsunuz..O kadar yumusak ve kusursuz bir his veriyor…Az da olsa dokulme yapiyor…Bu yuzden dokulen-tozutan farlari dikkatli kullanmamiz gerekiyor.Ben tercihen ten makyajimi,goz makyajimdan sonra yapiyorum…                                  IMG_4505IMG_4506IMG_4521IMG_4507IMG_4508IMG_4522IMG_4509IMG_4510IMG_4523IMG_4511IMG_4512IMG_4524IMG_4517IMG_4518IMG_4526IMG_4513IMG_4514IMG_4528IMG_4519IMG_4520IMG_4525IMG_4515IMG_4516IMG_4528
Gelelim maskaraniz haricinde bir goz makyaji icin ihtiyac duydugunuz tum urunleri bunyesinde bulunduran bu iki minik palete…
IMG_4529IMG_4530IMG_4531IMG_4532
Gordugunuz gibi her iki palette,ustte aydindinlatici,altta uc tane far ve en altta da jel eyeliner var.Bununla birlikte bir tane far fircasi ve bir tane de eyeliner fircasi var.Ben genelde paletlerin icinden cikan fircalari kullanmiyorum.Ancak eyeliner fircasi bence kullanima son derece uygun.
IMG_4533IMG_4534
Pigment olarak tekli farlara gore performanslari biraz daha dusuk olmasina ragmen neredeyse hic dokulme yapmiyorlar.Yani hafif makyaj yapmayi sevenler icin bu durum neredeyse avantaja donusuyor.
IMG_4553IMG_4555
Ve son iki p2 urunu de bu maskaralar.Yukarida gordugunuz maskara kirpiklerinizi dolgunlastiracaginizi,altta gordugunuz maskara da hem dolgunlastirmayi hem de uzatacagini iddia ediyor.Ben henuz bu iki maskarayi da kullanmadigim icin bir yorum yapamayacagim.Yakin da youtubedaki kanalimda p2 urunleriyle yaptigim makyaji paylasacagim ve o zaman ilk izlenimlerimi de muhakkak aktaracagim.Bu yuzden beni youtubedan da takip etmeyi,kanalima abone olmayi unutmayin.
IMG_4556IMG_4558
Bugun sizlerle p2 firmasinin goz urunlerini paylastim.Dilerim faydali olmustur.Beni buradan da takip eder ve abone olursaniz baska yazilarimda da gorusuruz.Kendinize cok iyi bakin.Gorusmek uzere… Smile

Youtube-Bella Fiume
http://http://www.youtube.com/channel/UCe80QG1VHqZvqZ51aOpVJWg






1 yorum :

  1. renkler çok güzel güle güle kullan :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil