H&M FAR PALETI


Merhaba,

Makyaj malzemelerimi karistirirken H&M in "Metallic-Shimmer-Matte" far paleti gozume ilisti.Bu paleti bir bucuk-2 ay evvel Zorlu Avm den almistim.Su an da satista mi bilmiyorum...

O kadar albenili bir gorunumu vardi ki "pigmentleri kotu de olsa,farlari tozutup dokulse de almak istiyorum" demistim.


Kategorilere gore ayirip kapakta bu ayrintiya yer verilmesi hos olmus.Farlara bakinca hangisi metalik,hangisi mat elbette ki anliyoruz ama bu detay akillica olmus.


Ambalaji,renkleri hersey cok guzel gozukuyor.Insana "beni al" diyen paletlerden...Farkindaysaniz,hala dis gorunumunden bahsediyorum ve ne yazik ki performansi icin ayni hos sozleri soyleyemeyecegim...

Metalik renklerde yani ilk sirada:ilk renk-sondan ikinci renk(buz mavi)ve en son renk disinda neredeyse butun renkler birbirine benziyor.Pigmentleri cok zayif ve cok dokuluyorlar.



Simli renkler yani ikinci sira:Metalik farlara gore daha pigmentliler.En azindan hangi renk olduklari belli oluyor : ) Farlarin tozutma durumlari ise metaliklerden geri kalmiyorlar...

 

Ve mat farlar.Ucuncu yani son sira:Bu palette ki en pigmentli farlar oldugunu soyleyebilirim.Diger far paletleriyle karsilastirildiginda,pigment seviyesi orta.Yani paletin icinde en pigmentli sira olmasi bu paleti kurtarmiyor :) Tozutma orani yine ayni,cok dokuluyorlar...


Bu palette iki tane de allik bulunuyor.Renkleri palette her ne kadar neona cok yakin ve keskin dursa da oyle degiller.Pigmentleri orta seviyede.Bence bu makyaja yeni baslayanlar icin kontrolu saglamada avantaj bile olabilir.


Simdi soyleyecegim sey belki biraz sacma gelebilir ama yaptigimdan beri gayet memnunum.Nedir o? Makyaj alisverisi yapma niyetiyle disari ciktigim da yanima bir far fircasi aliyorum.Neden mi? Farlarin testerlarina bakarken urunu parmagimizla deniyoruz.Renklerini begenip aliyoruz ve eve geliyoruz.Kullanacagimiz zaman ise fircayla uygulama yapiyoruz.Sonra da ne kadar cok dokulduklerini goruyoruz(.Parmakla uygulanan farlar her zaman daha az dokulme yapiyor.)Bunu ortadan kaldirmak icin testeri parmagimla denemek yerine fircaya urun alarak inceliyorum.Boylece tozutmalarini da pigment oranlarini da daha net goruyorum.Bence siz de deneyin. Birsey daha,tozutma-dokume yapan farlari kullanacaginiz zaman once goz makyajinizi yapin.Birakin dokulenler dokulsun.Goz makyajiniz bittikten sonra yuzunuze dokulenleri silin ve ten makyajiniza gecin.Hem vakitten kazanin hem de cok daha guzel sonuclar elde edin.Butun olumsuzluklarina ragmen bu paleti her gordugumde gozum senleniyor :)
Sizde bu paletten veya H&M in makyaj malzemelerinden var mi? Memnun kaldiniz mi?
Bir sonra ki yazimda gorusmek uzere.Kendinize cook iyi bakin...
Sevgiler...

2 yorum :

  1. Merhaba canım bloguna üye oldum, bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil