DR.MURAD BLEMISH SPOT TREATMENT



Merhaba,

Karmadan yagliya donuk olmama ragmen yuzumde normalde pek sivilce cikmaz ama donem donem alnimda,cenemde ve elmacik kemiklerimin altinda sivilceler oluyor. Boyle durumlarda da acil cozum arayisina giriyorum ve beni "Murad in sivilce kurutucu jeli" kurtariyor.Ancak "mucize urun" olarak anlatabilecegim bir jel degil.Yani aksam surup sabah uyandiginizda sivilceniz kaybolmuyor.


Icerigindeki sulfur,akneyi yok etmeyi ve yeniden olusmasini engelliyor.Ayrica cinko da iltihaplanmasini engelliyor.

Aksamlari,temizledigim,nemlendirdigim yuzume,sivilcelerin uzerine ince bir tabaka halinde uyguluyorum.Evde oldugum zamanlar ise hem sabah hem de aksam kullaniyorum."Daha cok sureyim,daha cabuk gecsin" diye daha cok uygulamanizin faydasi degil zarari olur cunku unutmayin kullandiginiz urun "dermatolojik" bir urun ve icerigi oldukca kuvvetli.Benim tavsiyem bu tur urunleri kafaniza gore kullanmamaniz.


 Eczanelerde ve online alisveris sitelerinde bulabilirsiniz. Fiyati ,15 ml   86 tl


Siz sivilcelerinizi gecirmek icin ne yapiyorsunuz?Bu urunu hic kullandiniz mi?

Bir sonraki yazida gorusmek uzere,kendinize cok iyi bakin...

                                   Sevgiler...





2 yorum :

  1. Hoşgeldin aramıza..Takipteyim.Bana da beklerim.Sevgiler
    http://serhira.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim,hosbuldum :) Bende sizi takip ediyorum...

      Sil