ESSENCE ALISVERISIN DEVAMI…


Merhaba,
Bir onceki yazimda Essence in goz urunlerinden bahsetmistim.Bugun de ten grubundan bahsedecegim ama once “Hello Autumn” koleksiyonundan ve elimde ki tek Essence lip cream den basliyorum.

Rengine de yapisina da bayildim.Yari mat bitisli,nemli bir lip cream.Kalicigi cok iyi degil ama su icince hemen silinen rujlardan da degil.
IMG_4600IMG_4601

Gercekten cok ama cok hos tasarlanmis,koleksiyonu yani sonbahari en iyi anlatan urun tasarimi olmus.Her ne kadar pudra olsa da benim gibi oldukca acik renkli bir cilde sahipseniz bunu allik,far hatta aydinlatici olarak kullanabilirsiniz ama pudra olarak asla…
IMG_4590IMG_4591IMG_4592

Epeydir piyasa da olan bu transparan pudradan herhalde bir tek benim haberim yoktu Smile Tebesir gibi durmamasi,kapaticiyi-fondoteni sabitlemesinden ve kaliciligindan cok cok memnunum.Aldigimdan beri sadece bu pudrayi kullaniyorum.Fiyatina gore performansi oldukca yuksek bir urun…
IMG_4571IMG_4572
Son olarak biri pembe biri sari alt tonlu aydinlaticidan bahsedecegim. Ikisinin de kaliciliklari cok cok basarili.Surmesi kolay ve yumusacik bir yapisi var.Ikisi arasinda ki en belirgin fark, pembe alt tonlu olan aydinlatici varla yok arasinda cok belli olmuyor.Daha dogrusu surdugunuzden birsey anlamiyorsunuz Smile  Sari alt tonlu olansa adina yakisir derecede “ben buradayim”diyor.Sari alt tonlusuna bayildim..
IMG_4578IMG_4579
IMG_4580IMG_4581

Soyle bir toparlayacak olursam,genel olarak bende olan Essence urunlerinden memnun kaldim.Artisiyla eksisiyle,birsey atlamamaya calistim.Eger eksik oldugunu dusundugunuz seyler varsa benimle paylasirsaniz cok mutlu olurum.Buraya tiklayarak youtube kanalimda anlattigim Essence urunlerinin swatchlarini izleyebilirsiniz.Kendize iyi bakin.Gorusmek uzere.. Smile

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder