MAYBELLINE THE COLOSSAL KAJAL


Merhaba,

Son gunlerde cok kullandigim "Maybelline The Colossal Kajal"dan bahsetmek istiyorum.Gratis indiriminde bulamamistim.Resmen mahser yeri gibiydi...Neyse bende Watsonstan indirimsiz olarak 10 tl ye aldim.


Tasarim ve kullanim bicimi olarak diger markalardan bir farki yok.Asansorlu olusu hem seyahatlerde kalemtiras problemini ortadan kaldirdigi icin avantaj gibi gozuksede benim icin pek degil.Ben siyah goz kalemini yalnizca goz icine degil,dumanli makyaj yaparken de ust kirpik diplerime eyeliner niyetine kullaniyorum.Ucunun inceltilememesinden dolayida bu ozellik benim icin dezavantaj oluyor...


Kalemin kullanim omru,ucunun uzun olmasindan dolayi oldukca fazla.Tabii eger ucu benimki gibi kirilmazsa...Dun bu kalemi kullanirken ucunu cok acmamama ragmen kirildi...


Urunun vaadlerine bakalim..Ozel iceriklerle bakim yaptigini soyluyor.Acikcasi,ben bu tur makyaj urunlerinin bakim yaptigini dusunmuyorum ve bu tur urunlerde de aradigim sey kesinlikle bakim yapmasi degil.Eger bir gozlemi alacaksam benim icin onemli olan,cok sert olmamasi,rengini vermesi,solmamasi ve akip bulasmamasi.Bunu saglayan her goz kalemi basimin taci : )


Bir diger vaadi ise 12 saat kaliciliginin olmasi.Benim gozlerimde 9-10 saat kadar kaldi.Gercekten uzun sure ilk surdugunuz an gibi duruyor ve simsiyah rengini muhafaza ediyor,hic solmuyor.Ustelik bir akma,bulasma olmuyor.Bu urunu elimin uzerine surdukten 5 dakika sonra bastira bastira elimden cikarmaya calistigim halde zerre kadar parcalanmadi,bulasmadi ve rengini kaybetmedi.Gozume bu denli bir baski ve hirpalama yapmayacagima gore vaadini yerine getiriyor. Kisacasi,siyah bir goz kalemi ariyorsaniz Maybelline The Colossal Kajal dan memnun kalacaginizi dusunuyorum.

Bu urunu daha once kullandiniz mi?Benimki gibi ucu kirildi mi?Memnun kaldiniz mi?Benimle paylasirsaniz cok sevinirim.Tecrubelerimizi paylasalim ki bilgi alisverisimiz olsun.Bir sonra ki yazida gorusmek uzere..Kendinize cok iyi bakin...

                                                                                                   Sevgiler...

4 yorum :

  1. Merhaba,

    ben bu kalemi sadece gözümün üst içine sürmek için kullanıyorum alta sürdüğümde çok dağılıyor kalem olarak kullanmak istediğim zaman karışıyor ve deforme bir görüntü veriyor. fiyatı uygun olsa da çok bir abartıldığı özelliği yok bence.

    Blog tanıtım etkinliğinde gördüm blogunuzu ve takibe aldım. Benim bloguma da beklerim.
    http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben goz icime surdugumde bir akma yasamadim ama bildigimiz klasik siyah kalem kullanmayi tercih ediyorum.Bu urunu daha cok ust ve alt kirpik diplerimde kullaniyorum.Bende sizi takip ediyorum.Sevgiler..

      Sil
  2. Ramazan bayramı indiriminde almıştım bu ürünü ve daha bugün bitti. Güzel mi evet güzel fakat aman amanda bir ürün değil. Akmıyor dağılmıyor tamam da bunu asansörlü bir çok kalem sağlıyor zaten bknz: avonun asansörlü kalemleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede mucizevi bir urun degil ama verilen parayi cope attiracak bir urunde degil.

      Sil